اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 44 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




کی این جمله رودرک میکنه؟

سخته وفاداربه دستانی بمانی که

حتی یک بارهم لمسشان نکردی؟
  


اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




ازعجایب عشق همین است:

تنها آغوشی آرومت میکنه که دلتو به درد میاره



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




نه اینکه زانوزده باشم

نه…!

فقط بی کسی کمی سنگین است



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




بزرگترین اشتباهم این بود که

آرزو کردم بزرگ شم



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




به سلامتی عشقم که دیوانه وار دوسش دارم

اما دیگه مال من نیست…

سخته دیدن دستای عشقت تو دستای یه غریبه…



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




عمیقترین درد مردن نیست

دلبستگی به کسیست که بدانی هست اما کنارت نیست



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




صدای خنده دوستانم غمهایم را هم میخنداند

همیشه بخند تا غمها آزارم ندهند…!



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




میشنوی؟

دیگر صدای نفسم نمی آید…

به دار کشیده مرا بغض نبودنت…



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




اس ام اس یعنی آروم توی قلبها سرک بکشی

و با زبون بی زبونی بگی به یادتم…



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




بسلامتی اونایی که موندن زیرآواری که

یه روزفکر میکردن محکمترین تکیه گاهشون میشه



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid




چرانگاه میکنی؟

تنهاندیده ای؟

به من نخند!

من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم



اس ام اس جدید بخش 44
SMS Jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
ندا یکشنبه 11 اسفند 1392 ساعت 15:14

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد