اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 46 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




خاطرات خیلى عجیبند !

گاهى میخندیم به خاطراتى که تلخ بودند

گاهى گریه میکنیم به خاطراتى که شیرین بودند
  


اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




چه شوری میزند دلم

وقتی در چشم دیگران اینقد شیرین میشوی!



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




من اگرمیخندم

تنهابه اجبارعکاس است

وگرنه من کجا ! خنده کجا!



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




آن روز که همدیگر را یافتیم

یافتنمان هنرنبود هنراین است که همدیگر را گم نکنیم



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




ما مسافران کشتی شکسته ایم که به ساحل رسیده و رقص و پایکوبی می کنیم

مردمان به خیالشان ما دیوانه ایم حق دارند چون ندیده اند آن طوفانی را که ما دیده ایم



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




سوم هفتم چهلم سال

چندسال دیگر باید عزادار نبودنت باشم؟



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




اتش میگیرم!

وقتی میبینم من هستم او هست اما قسمت نیست



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




حالم خوب نیست

و میدانم که میدانی برای بهتر شدنم نیازمند با تو بودن است



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




کاش می پرسیدی دل من دلتنگ کیست!

یاکه این شوری اشکم بهر چیست

درکنار خاطرات خوب تو کاش بودی

تا بدانی جای خالی مال کیست



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




دل من تو شهر سنگى دنبال یه همصدا بود

بین این همه غریبه چشمای تو آشنابود

تابفهمم که کی هستى توشدى بود و نبودم

قلب من موند ونگاهت دیگه عاشق شده بودم

حالاتادلم میگیره باصدات آروم میگیرم

به چشمات قسم که اینجا من بدون تو میمیرم



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




عشق یعنى

طورى نگاهت میکنم که انگار تنها آدم دنیایى…



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid




آنقدر که بودن تو را میخواهم بودن خود را نمیخواهم!

چقدر زیباست این عشق

محو تو شدن را دوست دارم



اس ام اس جدید بخش 46
SMS Jadid
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطی!! دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 11:13

خیلی عمیق بودن....واقعا حرف دلم بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد