اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس خدایا دوست دارم SMS Khoda




اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




تنها چیزی که از فردا میدانم این است که خدا قبل از خورشید بیدار است

از او میخواهم که قبل از همه در کنار تو باشد و راه را برایت هموار کند !
  


اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




راز زندگی آرام این است :

امروز در کنار خدا گام بردار و فردا را به او بسپار !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




خدایا ، ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ که ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ هیچگاه ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




ناراحتید ؟ غمگینید ؟ احساس ناراحتى میکنید ؟

من فقط با شما به انداره ى یک دعا فاصله دارم ، با من حرف بزنید !

“خدا”



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




چشم ها را بستم و زیر باران رفتم

ای جان ، بوی “خـــدا” می آید !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




آدرس خدا را بد داده اند !

خدا در مکه و مدینه نیست

خدا در قلب تپنده آنانی است که مهر می ورزند …



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




نگران فردایت نباش

خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست

ما اولین بار است بندگی میکنیم ولی او بی زمانی است که خدایی میکند !

اعتماد کن به خدایی اش …



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




عاشقِ خدایی هستم که

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، دوستمان دارد !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




همیشه خدا را در آسمانها میجوییم

این را میتوان از دستهایمان هنگام دعا کردن فهمید …

غافل از اینکه خداوند همینجاست ، در کنار ما و از رگ گردن به ما نزدیکتر !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




ﺑﻌﻀﯽ ﺍشک ها ﻫﺴﺘﻨﺪ

بی ﺩﻟﯿﻞ ، بی ﺑﻬﺎﻧﻪ ، یک ﺩﻓﻌﻪ ای ، ﻧﺼﻒ ﺷﺒﯽ ﻋﺠﯿﺐ ﺁﺩﻡ ﺭﺍ ﺁﺭﺍﻡ می ﮐﻨﻨﺪ

ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﺍﯾﻦ ﺍﺷﮏ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﺑﻬﺎﻧﻪ ، ﺳﻨﺪﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍﺳﺖ !!!



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




ﺩﻋﺎ یعنی ﻣﯽ ﺷﻨﻮﺩ ﺧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ !

ﺍﺳﺘﺠﺎﺑﺖ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ؟؟؟



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




خدایا !

وقتی پشتم به تو گرم است

برایم مهم نیست چه کسی رو به رویم ایستاده است …



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




خدایا آمدن و رفتن همگان و دوستی و دشمنی شان بسته به چیزی است

این تویی که به هیچ چیز ، بر این ناچیز ، رحمت می آوری و مهر می گستری

تو بمان که از همگان ماندگاتری

خدایا تنها تویی که وقتی همه تنهایمان می گذارند

جلیس و مونس و همدممان می شوی …



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda




دیکته زندگیمان پر از غلط است ولی نگران نباش

خودش گفته قبل از نمره دادن اگر پشیمان شوی غلط هایت را پاک میکنم !



اس ام اس خدایا دوست دارم
SMS Khoda
نظرات 1 + ارسال نظر
sara دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 03:43

سلام'وبلاگ زیبایی بود*اگه میشه تعدادروبیشترکنید'ممنونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد