اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و پرمعنا SMS Ziba




اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




هر دم به بهانه ای تو را یاد کنم

افسرده دلم به یاد تو شاد کنم

بی تو دل من چو کلبه ای خاموش است

با یاد تو این خرابه آباد کنم
  


اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد

داروغه شنید و مرا زندان کرد

در خلوت زندان به خود نالیدم

عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ

که به عمری نتوان دست در آثارش برد



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




فال حافظ زدنت از پی دلتنگی کیست ؟

من که هر لحظه به یاد تو و دلتنگ تو ام

هر ستاره یه نشان از غم و دلتنگی من

آسمان را بفرستم که بدانی همه جا یاد تو ام ؟



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




دوستی گفت صبر کن ایراک

صبر کار تو خوب زود کند

آب رفته به جوی باز آرد

کار بهتر از آن که بود کند

گفتم آب آری به جوی باز آید

ماهی مرده را چه سود کند !



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




عشق چون ایده برد هوش دل فرزانه را

دزد عاقل می کشد اول چراغ خانه را

آنچه ما کردیم با خود هیچ نابینا نکرد

در میان خانه گم کردیم صاحبخانه را



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است

اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی

بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم

که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




ای قرار لحظه های اضطرار ، بر روان دیده ام منشین چو خار

جاری عشقی به شریان وجود ، بی تو باید شعر دلتنگی سرود



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




روزگاری شد و کسی مرد ره عشق ندید

حالیا چشم جهانی نگران من و توست



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




می خواستم تصویر با تو بودن را نقاشی کنم

دیدم فاصله بینمان در ورق جا نمی شود

کمی نزدیک تر بیا ، می خواهم با تو بودن را حس کنم



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba




دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت

طبیعت زیباست ، نه به زیبایی حقیقت

حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی

جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی



اس ام اس زیبا و پرمعنا
SMS Ziba
نظرات 1 + ارسال نظر
عسل چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 19:01

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد