اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




قانعم به “یادت” پس یادت را از من نگیر

که یادت مهربانترین تصویر دنیاست !
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




این بار که آمدی دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد ، میلرزد !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




رابطه ها زمانی زیبا می شوند که

برای یاد کردن هیچ دلیلی جز دلتنگی نباشد !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba





°  °  این °°پیام° ° برفی°   °  °  °  °   °سرد

°  تقدیم به ° °  °  ° وجود ° °  گرمت °°   عزیزم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




وقتی می خندی تمام قندهای عالم در دلم آب می شود

لبخند شیرینت پایان روزگار تلخ من است !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم

که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




عشق مثل نماز خوندن میمونه

دیگه وقتی نیت کردی نباید به اطرافت نگاه کنی !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




دستم نقاشی بلد نیست

اما دلم برایت پَر میکشد !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




مثل قالی نیمه تمام به دارم کشیده ای

یا ببافم یا بشکافم

اول و آخر که به پای تو می افتم !!!



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




اگر تو موهام مثل شپش باشی قول میدم

برای موندنت تا عید حموم نرم مخاطب خاص !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




درد عاشق را دوایی بهتر از معشوق نیست

شربت بیماری فرهاد را شیرین کنید !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




پیامى میزنم اینک برایت

به جبران پیامهاى زیادت

از آن بابت پیامى میفرستم

بدانى بنده هم هستم بیادت



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




تبسم تو تجسم تمام خوبیهاست

به تبسمت سوگند که شاد بودنت آرزوی ماست !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




اگرچه ساکتم اما به یادتم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




عاشقى را از قلیان بیاموز که

در سرش آتشى و در دامنش اشکى و در سینه اش آه هاست !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




پشت پلک هایم نام تو را نوشتم

تا وقتی چشم هایم را بر روی کسی میبندم بداند چرا !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




من باختم ، به خود باختم

به تصویر غلط فرشته های آدم نما باختم

حال که حماقت هایم را می شمارم

آرام آرام این جمله در ذهنم طنین انداز می شود :

سنگ باش تا سنگسار نشوی !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




به بعضیا باس گفت :

به ما که نمیای ، حداقل به خودت بیا !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




من به تو نگاه میکردم ، تو به ساعتت

تو قرار داشتی ، من بی قراری !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




ترس از هیچ چیز ندارم وقتى یقین دارم بیشتر از من کسى دوستت نخواهد داشت

بیشتر از من کسى طاقت کم محلى هایت را ندارد ، برو ! ترس براى چى ؟

وقتى میدانم یک روز تف مى اندازى به روی تمام آنهایی که بخاطرشان من را از دست دادى !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




آغوشت را هرگونه مایلى برایش باز کن

سدها به اندازه آغوششان به دریا خیانت میکنند !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




دیگر این من آن من قدیم نیست

اعتمادم را به یغما برده اند ، احساسم را هم

پس تو و امثال تو به سراغم نیایید

دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم ، نابودت میکنم

بابت این من جدید ممنونم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




طاقت ادامه بازی را نداشتم زمانی که رقیب تازه واردم گفت

من جسمم را به او می فروشم و تو احساست

کنار کشیدم چون از نتیجه بازی می ترسیدم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




اعتماد المثنی نداره

وقتی رفت دیگه رفته !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




تاریکی که ترس ندارد ؟!

از مردمانی بترس که در روز روشن قصد تاراج احساست را دارند !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




به سلامتی عشقی که من را داشت

ولی در گوش همه زار میزد که تنهایم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




همه یادشون میمونه باهاشون چیکار کردم

ولی یادشون نمیمونه براشون چیکارا کردم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




به بعضیام باید گفت :

به ارواح جدم ، نیستی در حدم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




تنها بودنم را نگاه نکن

این تاوان لحظه های اعتماد است

به کسی که میگفت هیچگاه تنهایت نمیگذارم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba




عادت آدمهاست

سیگار هم که کامش را داد زیر پا لهش میکنند !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 8
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد