اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93 SMS Khandedar




جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




خواهشمون از کارخانجات لوازم خانگی اینه که در یخچال رو شفاف بسازن !

نه تنها یه عدده آدم تنبل و روانپریش رو نجات میدین

بلکه عمر مفید یخچال هم خیلی بالا میره …
  


جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ته دیگ است دیگر

گاهی جوری میچسبد به ته قابلمه

که یک خانواده را ماتم زده میکند !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




تا ۲ تومن خطمو شارژ میکنم

این ایرانسلِ صدتا مسابقه طراحی میکنه

که اون ۲ تومنو از چنگم دربیاره



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




به رود گفتم چقدر زلالی ؟

گفت ششششششششششششش !

چیه ؟ صدای آبِ دیگه !

توقع داشتی حرف بزنه ؟



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




یکی از دغدغه های زندگی من اینه که

بدونم قیافه ما آدما اون قیافه ایه که تو آینه میبینیم

یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم ؟!



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ

ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺳﻬـــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ ، ﺍﺳﻬــــــﺎﻝ !

ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ …



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ﻋﺮﺽ ﺷﻮﺩ ﻛﻪ ﻳﻪ آﻟﺒﻮﻡ ﺧﻮﺏ آﻣﺎﺩﻩ ﻛﺮﺩﻡ

ﺿﺒﻂ هم شده فقط یه مقدار میکس و مسترش کار داره …

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻳﻪ ﻓﺮﺻﺖ ﺧﻮﺑﻢ ﻛﻪ ﺍﺯ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻗﻬﺮ ﻛﻨﻢ !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




من با اونایی که میان یه عکس نی نی میذارن

بعد زیرش مینویسن یواش لایک کنید نی نی خوابه ، کاری ندارم !

اونارو خدا جواب کرده …

در واقع روی صحبت من با اون ۱۸۰۰نفریه که یواشکی لایک کردن و رفتن !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




بعضیام هستن که انگار کار و زندگی ندارن

فقط نشستن یه گوشه هی عاشق میشن …

اینارو کاریشون نداشته باشین اینا دکمه ریپیت عشقشون گیر کرده !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




همیشه باید یادمون باشه که

امنیت تو دستشویی حرف اول رو میزنه !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




حالا big like رو میشه قبول کرد

nice pic رو هم میشه یه جورایی پذیرفت

اما nice like رو کجای دلم بذارم ؟!



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻟﺬﺗﻰ ﮐﻪ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺖ

ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺑﺪﻭﻧﻰ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻣﻨﻮ ﮐﻪ ﮐﺴﻰ ﺩﻭﺱ ﻧﺪﺍﺭﻩ ، فقط ﺩﺭ ﺣﺪ ﺗﺌﻮﺭﯼ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﺩﻡ !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




یکی از تخصصهای خانمها اینه که

با یک پراید هاچ بک میتونن یه اتوبان شیش بانده رو بند بیارن

از نحوه کار اطلاعی در دست نیست چون خودشون بلدن فقط !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید دور هم بخندیم



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟

یا فقط باید آیفون باشه ؟

 

جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




به پسته ها بگید

اگه چیز خنده داری هست بگن گردوها هم بخندن !

والا با این آجیلاشون …



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




پسر است دیگر

گاهی دلش میخواهد عشقش فقط مال خودش باشد

ولی خودش مال همه باشد !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ایرانسل ساعت ۷ صبح :

تنها با ۵۰۰تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ساعت ۲ ظهر :

تنها با ۲۵۰تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ساعت ۱۲ شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید

هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی

تنها با ۱۰۰ تومان !

ایرانسل ساعت ۴ صبح :

رفاقتی به من بگو با اون ۵۰۰۰ تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکار کنی ؟!



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




زن باس از خونه باباش که میاد از مچ تا کتف النگو داشته باشه

تا مردش هی بفروشه بزنه به یه زخمی !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar




ﺑﻪ مخاطب خاصم ﻣﯿﮕﻢ

ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯﻩ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﺰﺍﺣﻤﻢ ﻣﯿﺸﻪ ، چیکار کنم ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﻋﮑﺴﺘﻮ ﺑﺮﺍﺵ ﺑﻔﺮﺳﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﮕﻪ !

من

بازم من

و باز هم من

اصلا خاک بر سر من  !



جوک و اس ام اس خنده دار فروردین 93
SMS Khandedar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد