اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 10 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




دلمان کوچک است

ولی آنقدر جا دارد

که برای هر عزیزی که دوستش داریم

نیمکتی بگذاریم برای همیشه ی عمر
  


اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد

همیشه هستی … همین حوالی



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش

برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن

این دل فقط جای توئه



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




زندگی زیباتر می شود به شرطی که

یادمان نرود به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز

برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




در من تمام توست

و در تو تمام آنچه دوست میدارم



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




برای من “مهر” در نگاه توست

نه اولین ماه پاییز



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




بوسه هایت را کش بده

من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




کسی آیا می داند ؟؟؟

پس از یاد گرفتن نام تو

پس از “دوستت دارم”

به چه می نازد الفبا ؟؟؟



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




دلمان که با هم باشد

یعنی گور پدر فـــاصـــلــــه ها


اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




لبخند تو می فهماند

که چه جای دوست داشتنی

و زیبایی ست دنیا !



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




مهم نیست عمر “کوتاه” باشد یا “بلند”

مهم ، نفس هایی ست که با تو کوتاه

و بی تو بلند کشیده می شود



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




غزل دوست داشتن تو

به بلندای قصیده ی زندگیست

که هر بیتش ، شعر کوتاه من است



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




“آرامش” و “صبر” رد پای خدا در زندگی ست

آرزو می کنم زندگیت پر از رد پای خدا باشد



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




برای عاشق شدن که

بهانه های ریز و درشت لازم نیست !

برای عاشق شدن کافیست

تو نگاه کنی و من لبخند بزنم



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




زیباست وقتی قلبی داری که

صاحبش خودت هستی

اما زیباتر آن است که

همسری داری که قلبش تو هستی



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




هر آدمی تو زندگیش یه بی معرفت داره

که اون بی معرفت

دوست داشتنی ترین آدم روزگاره

به سلامتیه بی معرفت خودم !



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




تو فقط با من باش

من قول میدهم

با خودم هم قطع رابطه کنم !



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




عزیزترین آدما مثل تکه های پازل اند

نباشن هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جاشونو پر کنه !



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم

و من لبخند می زنم

آخر تو بگو مگر

آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد ؟!؟!



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




نیلوفرانه دوستت می دارم

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت می دارم !



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




هیچوقت از خدا نخواستم

همه ی دنیا مال من باشه

فقط خواستم اونی که

دنیای منه مال هیچکی نباشه



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




اولین ها همیشه تو ذهن آدم می مونن

سعی کن اولینت ، بهترینت باشه



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




نامت را بر دستانم مینویسم

تا در وقت دعا همیشه اولین آرزویم سعادت تو باشد



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




تا وقتی یاد هم هستیم

خدا تو قصه ها گم نیست

دلامون چشمه ی مهره

حریص خاک و گندم نیست



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh




چه کنم تا تو باور کنی که

از یاد بردنت حتی برای ثانیه ای

کار من نیست ؟!؟!؟



اس ام اس عاشقانه سری 10
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد