اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 51 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




تو رو کم دارم اى اردیبهشتى

چه بهمن ها به یادت دود کردم
  


اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




روایتى هست که میگه

کسانى که کنار تختشون پریزبرق دارن

از بنده هاى برگزیده خدا هستن



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




کارم از یکی بود یکی نبود گذشته

من در اوج قصه گم شده ام!



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




خودت باش کسى هم خوشش نیومد…نیومد ….!

اینجا که مجسمه سازى نیست.



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




آرامــــش وجــود مــن بـــودنــم در آغـــوشت اســـت

بـــگــذار حـــســـودان هـــر چـــﮧ مـی خــواهــند بــگـــویــنــد

جــــز تـــو و عـــــشــق تــوتـــمــــوم دنــیـــا پـــــر..



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




ببین  مخاطـــــــــــب خاص اگه هیــــــــــــــچی بهت نمیگم

وســــــــــــــکوت میکنم بخاطر شخصیت خودمه

وگـــــــــــرنه تو خــــــــــیلی  زیر ســــــــوالی؟



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




من در دنیای واقعی مرده ام….ذهنم آشفته

خواب هایم پریشان،

خنده هایم فتوشاپی

درد و دل هایم با دیوار وبلاگ !

میزان همدردی ها هم با کامنت !

وتکرار پشت تکرار…



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




خدایا!

برای اثبات بزرگ بودنت

خیلی کوچکم کردی…



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




اندکى عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تابوسه بارانت کند



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




به بزه میگن : چرا زنگولت صدانمیکنه؟

میگه:گذاشتمش رو ویبره



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




زندگى من به 2 بخش تقسیم میشه

بخش اول مهم نیست

بخش دومش هم به کسى مربوط نیست



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




امروز بالاخره قلکم رو شکستم

میخوام با نصف پولش نازتو بخرم

و با نصف دیگه اش مداد رنگى بخرم نازتو بکشم



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




خیلى ببخشیدمثل اینکه موقع بدىمزاحم شدم

فقط خواستم بپرسم آب خوردى آفتابه رو کجاگذاشتى؟



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




به معلم مون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویى؟
میگه : واجبه

پ ن پ مستحبه



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid




قشنگی فاصله ها در این است که گاهى یادمان می اندازد

که کسی هست تادلتنگش شویم



اس ام اس جدید بخش 51
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد