اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 12 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




به خواب می روند مثل من

تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …
  


اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




دنیا فهمید خیلی حقیر است

وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم

دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




نیاز که تو باشی

تمام من میشود “نیازمندیها”



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




زندگی بوسه ایست

که از لبان تو پر میکشد …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد

وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟

و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم

گفتم ای کاش پناهم باشی

همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …

و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




هوای فاصله سرد است

من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت

برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است

سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




وقتی از همه دنیا ناراحتم

فقط با فکر کردن به تو آروم میشم

اما وقتی تو ناراحتم می کنی ، همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه !



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




زندگی بهانه است !

من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام

بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh




زندگی معنی پیچیده ای ندارد

همین که تو باشی این تمام زندگیست …



اس ام اس عاشقانه سری 12
SMS Asheghaneh
نظرات 2 + ارسال نظر
nafiseh چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 20:43

elaheh چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 16:22

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد