اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 54 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




تویی که منو دوست داری و بهم نمیگی

اره تو عزیزم

ایشالله اون دنیا وسط پل صراط بند کفشت بازشه

با کله بری پایین خو مسخره چرا نمیگی؟ ها ؟
  


اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




بعد از گرفتن دستهایت

تمام دنیا را لمس خواهم کرد

تا عشق به همه سرایت کند



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




رو پاکت سیگارنوشته بود

سیگار واسه شما و اطرافیان شما زیان آور است

توی دلم گفتم :تو یه نفر اطراف من پیدا کن

قول میدم بخاطر اونم که شده ترکش کنم



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




به نفس های خسته ام نگاه نکن

تو را که داشته باشم تمام دنیاراپیاده می روم



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




لبخند بزن

برامدگی گونه هایت توان ان را دارد که امید رفته رابازگرداند

گاه قوسی کوچک،میتواند معماری بنایی را نجات دهد



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




یک همیشه یک است شاید درتمامی عمرش نتواند بیشترشود

امابعضی اوقات میتواندخیلی باشد

مثل یه عشق،یه دوست یا یه تو که یک دنیایی



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




معنای خوشبختی این است

که در دنیا کسی هست بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد…



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




روزى دروغ به حقیقت گفت بریم دریاشناکنیم؟

حقیقت ساده پذیرفت و آنها کنار دریا رفتند

حقیقت تا لباسهایش را درآورد دروغ آنها را دزدید و فرار کرد

ازآن پس حقیقت زشت است ولى دروغ درلباس حقیقت زیباست



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




ای کاش دل ها آنقدرپاک بودند

که برای بیان دوستت دارم نیازی به قسم خوردن نبود

قسم بخورم یا میدونی؟



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




گاهی شاپرک میگیری

خیلی ارام،تا رهایش کنی

شاپرک میان دستانت له میشود

نیت تو کجا و سرنوشت کجا…



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




گاهی این قدر از زندگی سیر میشوم که

میخواهم تا سقف آسمان پرواز کنم و رویش دراز بکشم

آرام و آسوده …مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




گاهی وقتهاچنان دلتنگ میشوم

که بی تابی ام را هیچ بهانه ای تاب نمی آورد

به خود که می آیم میبینم

ازکسی دورم که بی بهانه دوستش دارم



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




تو می خواستی بشی “سنگ صبورم” …

تو شدی “سنگ” و من هنوز “صبورم”



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




وقتی داشت می رفت,گفت:

دیگــــه هیچکس رو مثل من نمیتونی پیـــــدا کنی!

توی دلـــــم گفتم: اتفاقــــا خوبیش همینــــه



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




یه نفر ازم پرسید

میشناسیش

هزارتاخاطره اومد جلوی چشمم

اما فقط یه لبخند زدم و گفتم می شناختمش



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




کبریت بکش تا ستاره‌ای به شب اضافه کنیم

و خیره شو به مردمان تنهایی که در آسمان سیگار می‌ کشند



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




ای غم توکه هستی از کجامی آیی؟

هر دم به هوای دل مامی آیی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آیی!



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




حرف های ما هنوز ناتمام…

تانگاه می کنی:

وقت رفتن است

بازهم همان حکایت همیشگی!

پیش از آنکه باخبر شوی

لحظه عزیمت تو ناگزیر می شود

ای دریغ و حسرت همیشگی!

ناگهان چقدر زود دیر می شود!



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid




باری من و تو بی گناهیم

او نیز تقصیری ندارد

پس بی گمان این کار

کار چهارم شخص مجهول است!



اس ام اس جدید بخش 54
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد