اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13 SMS Ziba




اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !
  


اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




آه است خیابان به خیابان به لبم

از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است

من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم

اما دعایم همیشه همه جا با توست



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




باغبانی پیرم ، که به غیر از گل ها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




تو فقط مرد من بمان

من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم

برای روز مبادا

شاید روزی با تو چشم در چشم شدم . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




زیبا ترین پــازِل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری

تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




چراهایت جواب ندارد !

“دوستت دارم”

دلیل نمی خواهد . . .



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba




دو قلب دارم!

یکی در طرف چپ و دیگری در طرف راست

آغوشت را تنگ تر کن

من این تن ، دو قلب را دوست دارم . . . !



اس ام اس زیبا سری جدید بخش 13
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد