اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 56 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




گرم یاد آورے یانہ

من از یادت نمیکاھم
  


اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




سلامتے روزاے بےکسے

روزایے که درو دیوار ھم دلشون به حالت میسوزہ

روزایے که یه بغض تو گلوتہ

یه جملہ ھمش میاد تو ذھنت؛

“مرد که گریہ نمیکنہ”



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




آدماے خوب

ھیچوقت نہ از یاد میرن ،نہ از دل…



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




وقتے دیگہ خیلے خستہ اے نا ندارے…

وقتے از آدما خستہ اے…

از دنیا خستہ اے…

از خودتو کارات خستہ

اے…

وقتے از ھمہ چے بدت میاد…

از خودت

دنیات

آدماے دورت

بعدش تعجب میکنے ک چجورے ھنوز سر پایے…؟!



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




آرامش در زندگے بہترین چیزہ

پس بیا ب آرامش فکر کنیم

ب عشق

ب زندگے

ب زیبایے

ب بہشت

ب جہنم

ب درک

ب تو چ

ب من چ

برو اعصاب ندارم



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




ھستم ب یاد ھمہ ے اونایے ک نیستن…



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




اگہ بعضے وختا نمیشنوے ک

دوستت دارم ب خاطر سایلنت دلمہ…

نہ اینکہ بیمعرفتم…



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




چ تاثیرے دارد غصہ نخور درست میشود گفتنہاے مادر

اثرش را ھزار قرص خواب آور ندارد…


اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




ب سلامتی دوستایی که

وفاداریشونو “زمان”ثابت کرده نه”زبان”



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




این روزھا خبرے نیست

جز سیر صعودیہ دلتنگے ھاے من براے تو



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




الان چن روزے میشہ ک از خونہ رفتہ

ولے ھنوز ھیچ آھنگے ازش بیرون نیومدہ؟

مسئولیییین…؟!



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




ب سلامتے اون پسرے ک زیر تیشرتش زیر پوش پوشید

تا اگہ ی زمانے خم شد کمرش معلوم نشہ…

بسلامتے اونے ک نیست ولے بوے نبودنش تموم اتاقمو پر کردہ…

بسلامتے خودم ک ب پاش وایسادم

آخرش برگش گف؛تو ھنوز اینجایے؟؟؟خستہ نشدے؟؟برو دیگہ…!



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




تو اگر بیخبر ازقلب پریشان منے…

باهمہ بیخبرے هم نفس جان منے…

من هنوز از می چشمان سیاهت مستم…

گفتم ای جان بنویسم ک ب یادت هستم…



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid




ب سلامتے “خودم”

چراشو نپرس ک اشکت درمیاد



اس ام اس جدید بخش 56
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد