اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 14 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




قانون جاذبه را سیب کشف کرد

وقتی آدم برای حوایش بهشت را هم فروخت !
  


اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا …



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




جاده لحظه به لحظه با من می آید

گویی کنجکاو است که برای دیدار چه کسی چنین بیتابم !!!



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




بس کن چقدر خیره به امواج می شوی ؟

دریا که مثل چشم تو زیبا نمی شود !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟

نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟

تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




در انتظار آغازی دیگرم

انتخاب مجدد جفت ها

تا شاید این بار نوحی بیاید و مرا برگزیند در کنار “تو” !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




اگر موهایت نبود

باد را چگونه نقاشی میکردم ؟!



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




فرقی نمی کند چشمانِ تو باشد یا بهشت

سقوط‌ همیــــــــــــــشه دردناک است !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




تنها پاهای سست میدانند

چه بار سنگینی ست وسوسه دیدن تو !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




چیزی در سینه ام

به شکلی بدخیم تو را می خواهد !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




آغوشم درست به اندازه خودت جا دارد

قدِ تمام مچاله شدن هایت

قدِ تمام حفاظتی که از تو آرزو دارم

و قدِ تمام احساسی که از بدرد چیزی خوردن مرا خوشحال می کند !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که

خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !

سیلویا پلات



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




امروز به پایان می رسد ، از فردا برایم چیزی نگو

من نمی گویم فردا روز دیگریست

فقط می گویم تو روز دیگری هستی

تو فردایی… همانکه باید بخاطرش زنده ماند !


اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




گویی زخم خورده ام از تیغ نگاهت

که اینگونه شعرهایم بند نمی آیند !

مرحم نباش ، رحم نکن …



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh




تو میدانی از مرگ نمی ترسم

فقط حیف است هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم !



اس ام اس عاشقانه سری 14
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد