اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 57 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




این دنیا را به آنانی هدیه میکنم که

به خیالشان دنیا فقط برای آنهاست

ولی برای تو آسمان را آرزو میکنم که همیشه مانند دلت زیباست
  


اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




میگوینددلتنگت نباشم!

مٽل این است که به اب بگویند خیس نباش!



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




دلگیرم

از کسی که مرا غرق خودش کرد!

اما نجاتم نداد …



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




گله نکن آدم برفی!

من اگر به تو نزدیکتر شوم دل سوخته ام آبت میکند…



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




خوشا آنکس که جانش از تو سوزد

چو شمعی پای تا سر بر فروزد

خوشا عشق و خوشا ناکامی عشق

خوشا رسوائی و بدنامی عشق

مهدی سهیلی



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




تو آرزوی منی ای چراغ خلوت دل

مرا به جان تو در دل جز آرزوی تو نیست



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




ﺯﻧﺪﮔﻲﻫﻴﭻﮔﺎﻩ ﺑﻪ ﺑﻦبست نمیرسد

کافیست چشم باز کنیم و راههای گشوده ی بیشماری را فرا روی خود ببینیم

خدا که باشد، هرمعجزه ای ممکن میگردد



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




خدایا

به من توفیق تلاش در شکست

صبر در ناامیدی

دین بی دنیا

عظمت بی نام

و عشق بی هوس عطا کن

دکترعلی شریعتی



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




فراموش کردن آدماى مهربون لطمه زدن به قانون خاطره هاست!

هرچندالان دیگه آدم های نامهربان بیشترهستند



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




سکوت میکنم تا خدا سخن گوید

رها میکنم تا خدا هدایت کند

دست برمیدارم تا خدا دست بکار شود

به او می سپارم تا آرام شوم



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




نیستی،نیستم،نیستیم

هست و هست و هست

این تنهایی که هیچ وقت مرا،رهانمی کند

اما درمورد تو مطمئن نیستم



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




نسیم اشکی که درنگاهت موج میزند

بارانیست ازعشق برای بیشترشدن آرامشم

ودل من چه بیقراراست برای تو



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




دارم میرم…دارم پرمی کشم…دلم برات پرمی کشه…

قلبم برات پرمیزنه…واینک درحال پرپرشدنم

مثل گل رز برروی سنگ قبر…

چه قدرنبودت سخت وعذاب آوره…آه



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




پنجره را باز کن و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر

خوشبختانه باران ارث پدر هیچکس نیست



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




درست در لحظه اخر، در اوج توکل و در نهایت تاریکی

نوری نمایان میشود، معجزه ای رخ میدهد

خدا میرسد



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




برای تعبیرتمام رویاهام

همین که باشی کافیه



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




اگرمیدادلیلی کام مجنون

کجاافسانه میشدنام مجنون؟

هزاران دل به حسرت خون شدازعشق

یکی دراین میان مجنون شدازعشق

مهدی سهیلی



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




بعضی از زخمها رو باید درمان کنی

تا بتونی به راهت ادامه بدی

بعضی زخمها باید باقی بمونه

تا هیچوقت راهت رو گم نکنی



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




سکوت کن،فریادنزن

بگذارباصحبت هایشان نشان دهندآنطوری که تظاهر می کنند نیستند

امان ازاین انسان های به ظاهرمحترم



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid




چقدر زشت است برای آدمی

که درونی بیمار و ظاهری زیباداشته باشد

امام علی ع



اس ام اس جدید بخش 57
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد