اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93 SMS sher




اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام
  


اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع

قصه ی ما دو سه دیوانه دراز است هنوز !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




تسبیح شیخ پاره شد و دانه دانه شد

از بس که استخاره زدم تا ببینمت !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




تا رفته ای ، شمار شب و روزها کنم

ایام عمر من همه یوم الحساب بود !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




بی تو هر روز مرا ماهی و هر شب سالی است

شب چنین ، روز چنان ، آه چه مشکل حالی است !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را

به پاس این همه سرگشتگی به نامم کن !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




دریا اگر سر می زند بر سنگ ، حق دارد

تنها دوای درد عاشق ناشکیبایی است !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




سنگدل با من مدارا کن ، فراموشم مکن

بر مزارم این غبار از سنگ هم سنگین تر است



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




ما زخم ترین شاخه ی این جنگل خشکیم

تیغ و تبری نیست که ما را نشِناسد !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




گرچه می دانم نمی آیی ولی هردم ز شوق

سوی در می آیم و هر سو نگاهی می کنم !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




آزرده دل از کوی تو رفتیم و نگفتی

کی بود ؟ کجا رفت ؟ چرا بود ؟ چرا نیست ؟



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




شنیدمت که نظر می کنی به حال ضعیفان

تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عیادت



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




ساعت عشق به سر میکوبد

که زمان رفت و نیامد یارت

گفتمش ساعت دیوانه بخواب

تا نگاهم ندهد آزارت !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




شمعم شکفته بود که خندد به روی تو

افسوس ای شکوفه ی خندان نیامدی !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




بلای عشق را جز عاشقِ شیدا نمی داند

به دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




من هجرِ یار دیده ام و باز زنده ام

این شرطِ عاشقی نبود ، خاک بر سرم !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




نیازارم ز خود هرگز دلی را

که می ترسم در او جای تو باشد !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




از غم جدا مشو که غنا می دهد به دل

امّا چه غم ، غمی که خدا می دهد به دل ؟



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




گفتی که به دلشکستگان نزدیکیم

ما نیز دلی شکسته داریم ای دوست !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




تا کی تحمل غم و تا کی خدا خدا ؟

دیگر ز یاد برده گمانم مرا خدا …



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




عشق ، بازیست نه بازی که مرا مات کنی

نازنیا دل من صفحه شطرنج که نیست !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست

همه با قافیه ی “عشق” مصیبت دارند…



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




بسته راه نفسم بغض و دلم شعله ور است

چون یتیمی که به او فحش پدر داده کسی !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




پروانه وش از عشق تو در آتشم امشب

میسوزم و با این همه سوزش خوشم امشب !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




می روی و گریه می آید مرا

ساعتی بنشین که باران بگذرد



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




اگرچه نیت خوبیست زیستن

اما خوشا که دست به تصمیم دیگری بزنیم !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد

وای از این عمر که با میگذرد ، میگذرد !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




من به بعضی چهره ها چون زود عادت می کنم

پیششان سر بر نمی آرم ، رعایت می کنم !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher




چه بگویم که زبانم دگر گویا نیست

قصه غصه و غم به همین آسانیست !



اس ام اس شعر جدید و زیبا خرداد 93
SMS sher
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد