اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 59 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




دعایمان با سقف گناهانمان برخورد می کند

و دلمان را خوش می کنیم که صلاح نبود
  


اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




دلم روشن هست که می اید

و کمرنگ میشود اندوه کشنده روزهایی که گذشت



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




شک کرده بودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم!

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




یکی نوشته بود :

چقدر شیرینه وسط sms شبانه خوابت ببره ، صبح بلند شی ببینی نوشته :

قربون عشقم برم که خوابش برده!

منم یه شب وسط sms بازی خوابم برد

صبح بلند شدم دیدم نوشته : مُردی ؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




فقط رفت…بدون کلامی که بوی اشک دهد…

یا که حتی صدایی که رنگ حسرت داشته باشد…

فقط رفت ومن شنیدم توی دلش گفت… راحت شدم…



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




هر بار که گفتم دوستت دارم سکوت کردی؟

حرف های من سنگین بود یا گوش هاتو؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




تو برو، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم : برو خیالی نیست

اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست…؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




چندان هم دور نیستی

فقط به اندازه یک نمی دانم از من فاصله گرفته ای

آری نمی دانم کجایی؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




بد تاوان دادم …

تاوان بی توجهی به علائم قلبت که نوشته بود

آهسته … خطر سقوط …



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام اسمتو صدا بزنم

با یک علامت سوال و تو با حوصله جواب بدی جووووووووووون دلم؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




بعضی از حقایق خیلی ساده اند

ولی درکش خیلی پیچیده و سخته مثل کنار اومدن با جمله :

خوب دوست نداره، زور که نیست



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




یعنی ﻣﻴﺸﻪ ﺍﻣﺸﺐ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﺻﺒﺢ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﻧﺸﻢ؟

ﻇﻬﺮ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﻢ |:

ﭼﯿﻪ ؟ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻤﯿﺮﻡ؟

ﺧﻮﺩﺕ ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻣﮕﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﻮﺭ ﺗﻨﮓ ﮐردم خخخخخخخ



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




۷۵۷۵ عزیز هیس!

او نیست دیگر تمدید نمیخواهم…



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




من رفتم و تو گفتی ، برو به . . . !

مدتهاست که بی تابم ، بی تاب بازگشتت و کلام آخرت . . .

راستی  به سلامت بود یا به جهنم؟



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




یه زمانی شده که اگه برای عشقت کوه هم بکنی

به پای فرهاد بودنت نمیزاره !

میزاره به پای کنه بودنت



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid




منصفانه نگاه میکردم ، هیچ فرقی نمیکرد !

عاشق او باشم یا گاو حسنی ، هر دو تا یک اندازه عشق را میفهمند



اس ام اس جدید بخش 59
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد