اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 61 sms jadid




اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




نمی دانم فرهاد دگرازچه می نالید؟

اوکه تمام زندگیش شیرین بود …
  


اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




من برای خودم می نویسم…

توبرای خودت بخوان…

من حرف دلم رامی نویسم…

توحرف دلت را بخوان…

من برای عشق می نویسم…

توبرای معشوقه ات بخوان…



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم

اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




مادر! گناه زندگی ام را به من ببخش

زیرا اگر گناه من این بود، از تو بود

هرگز نخواستم که تو را سرزنش کنم

اما تو را به راستی از زادنم چه سود؟



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

آتش سوزان عشقش

میکشد در دل زبانه

دانه های برف ریزد

روی مویش، روی شانه

میکند برمن نگاهی

یک نگاه عاشقانه

در میان برف مانده

جای پاهایش نشانه

آرزوها در دل من

میزند هر دم جوانه

برف بارد دانه دانه

می رود یارم به خانه

فریدون صلاحی



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




کاش امشبم آن شمع طرب می آمد

وین روز مفارقت، به شب می آمد

آن لب که چو جان ماست، دور از لب ماست

ای کاش که جان ما به لب می آمد !

رهی معیری



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




عجز من و غرور تو شد آشنا به هم

رسم نوی است الفت شاه و گدا به هم

پا در حریم محفل دلها شمرده نه

آهسته باش تا نزنی شیشه ها به هم



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




عشق از ره تکلیف، به دل پا نگذارد

سیلاب نپرسد که در خانه کدام است؟



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




روزى اگر نبودم تنها آرزویم این است

زیر لب بگویى یادش بخیر…



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




خیلی از دورو بریام ” عوض” شدن….

خیلی هاشونم ” عوضی” شدن….

خیلی چیزا تو زندگیم ” عوض” شد

و ” عوضی” بودن خیلیا بهم ثابت شد….



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




آدمهای خوب نه خاطره اند ،نه تاریخ

بلکه حقیقت روزگارند درست مثل خودت



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




یکی مریض میشه میمیره

یکی تصادف میکنه میمیره

خلاصه هرکسی یه جور مبمیره

ولی من برات همه جوره میمیرم



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid




درهجوم بیقراری ها فکرمی کردم تنها پناهم میتواند درخت بیدی باشد

که حتی درطوفان نیز تکان نمی خورد اما چه ساده به آن تکیه کردم

درحالیکه از ازل شانه هایش یارای مقابله با نسیم را هم نداشت



اس ام اس جدید بخش 61
sms jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد