اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 62 sms jadid




اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




آزارم می دهد زندگی

وقتی درد درونم را میدانم اما راهی جز صبرندارم
  


اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




درگفتن عیب کسی شتاب مکن

شاید خدایش بخشیده باشد و برگناهان کوچک خود ایمن مباش

شاید برای آنها کیفر داده شوی …



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




دلم درد میکنه؟

ن! میپیچه؟

ن! میسوزه؟

ن! پس چی؟

دلم برات پرپر میزنه



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




جزیره ی دلم رابرای آمدنت چراغانی کردم

اماتوبهانه کردی که ازدریا میترسم



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




اگه فروختمت ازم دلخورنشو

چون هرکس ازیه راهى نون درمیاره

منم ازگل فروشی!



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




دلم به حال پسری سوخت

که وقتی گفتم کفش هایم را خوب رنگ کن

گفت : خاطرت جمع مثل سرنوشتم برایت سیاه میکنم



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




اشکم که سرازیر می شود خیلی زود یخ می زند

عجب سرد است هواى ندیدنت



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




۲ + ۳ + ۴۵ / ۱۰ + ۷۵ = ۱ + ۸۴+ ۵۰+۱۰۰۰ ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

نخیر هرجور حساب می کنم خیلی بیشتر از اینا دوست دارم



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




سلامتی رفیقی که روز قیامت فقط زمین ازش شاکیه

اونم بخاطر سنگینی معرفتش!



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




تو که باشی همه چی حلِ

مگه من  جز”نفس” چی میخوام؟



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




از قدیما گفتن واسه کسی بمیرکه برات تب کنه! ( قدیماچه پرتوقع بودن )

من واست میمیرم خدا نکنه تو تب کنی



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




هی لعنتی اون طوریم که تو فکر میکنی نیست!

شاید عاشقت بودم روزی

ولی ببین بی تو هم زنده ام ٬ زندگی میکنم

فقط گاهی در این میان یادت زهر مار میکند به کامم زندگی را



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




من با یه بغضی که گلوگیره

هر شب تو خونه بَست می شینم واسه رهایی از خیالاتت

یه نقشه ی بی نقص می چینم



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid




به سلامتی اون دخترایی که حاظر نشدن تو دختریشون حس و حال زنونه داشته باشن

دم همشون گرم که عشقشونم تو همین راه از دست دادن



اس ام اس جدید بخش 62
sms jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد