اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

جملات سنگین و تیکه دار sms tikedar




جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




من دلم گرم تو بود ، تو سرت گرم دلم …
  


جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




سرد خواهد شد روزهایت بی آغوش من …

بر تن کن دروغ هایی را که بافتی …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




باید قاب بگیرم حرف هایت را

همه “عکس” شدند !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




یه خط داشت اما هفت خط بود …

به همین سادگی !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




دنیا رو می بینی ؟

حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره …

ولی محبت خیانت میاره !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




اینی که من دارم می کشم ، درد بی تو بودن نیست

تاوان با تو بودنه !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




مشترکم بودی که در دسترس نبودی !

خاموشت کردم تا ابد



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




گاهی به بعضیا باید بگی عزیزم اگه برام بزرگ شده بودی

فقط به خاطر خطای دیدم بود

میدونی که من آستیگماتم



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




هدف از آفرینش بعضی ها فقط اینه که با بودنشون

به ما ثابت میکنن که تنهایی چه نعمت بزرگیه !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تــــــــــــو” غلط اضافیِ زندگیم بودی …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar





آنقدر خوب هستم که ببخشمت … اما …

آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتماد کنم !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




از همه جا بوی مهر میاد ، از تو هنوزم بوی بی مهری !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




من خیلی “با احساسم”

ولی یادت نره ؛ تنفرم یه حسه … !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




می بینی ؟

بی تو ایستاده ام روی پاهای خودم و دارم تو را نگاه می کنم

که حتی روی حرف های خودت هم نمی توانستی بایستی …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




هیسسسسسسسسسس …

کمی آرامترتنها باش و بی صداتر بشکن ، آهسته تر سراغش را بگیر !

ممکن است بیدارشود وجدان نداشته اش !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




دل من تنها بود …

دل تو اما نه …

آفرین بر دل پر مشغله ات …

کز سر لطف با دلم بازی کرد …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




عزیزم …

شما روی پاهات نمی تونی وایسی چه برسه به حرفات …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




دل شما کاروانسرا نیست

نگذارید دیگران وسط دل شما

خستگی رابطه های قبلیشان را در کنند



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar





حرفی نیست

فقط مینویسم رفت ، آن احساسی که تو را دوست میداشت



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar





خیال کردی وقتی به همراه دیگری از کنارم می گذری ، دنیا به آخر می رسد …

دنیایت من بودم که به آخر رسیدم و تو اکنون هـــــیــــــچ نیستی !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




از روی کینه نیست اگر خنجر به سینه ات می زنند !

این مردمان تنها به شرط چاقو دل می برند …



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




گاهی باید آدمای اطرافت رو کنار بذاری !

بعضیارو برای یک ساعت و بعضیا رو برای همیشه



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




شاید واسه خودت کسی باشی

ولی واسه من هیچی نیستی



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




سراب هم که دیدی تظاهر کن که داری ازش آب میخوری و سیراب میشی !

نزار به دروغش افتخار کنه !



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




چه کرده ای با من که این روزها

تــــو را فقط به اندازه ی یک اشتباه می شناسم ؟



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar




گفتم فراموشت میکنم !

گفت نمیتونی …

رفت ، بعد از یه مدت برگشت ؛ گفت دیدی نمیتونی ؟

گفتم شمــــــا ؟



جملات سنگین و تیکه دار
sms tikedar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد