اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید سری 67 sms jadid in bisms




اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




اگه بهم نمیرسیم

توبا تموم من برو

همین واسه من بسه

که آرزوکنم تو رو



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms

  


گلم چیزى به اندازه ى وجودت نیست که برایت بفرستم

ولی وجودت براى من به اندازه اى هست که همیشه بیادت باشم !



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




آرزوی دخترهای دم بخت :

امسال سال اسبه شاهزاده ها با اسب سفید از راه برسن صلوات



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




اغشته بهارمان به عطر یاس است

ای شیعه دل صاحبمان حساس است

حرمت بگذارید اگر فاطمه را

عیدی همه با پسرش عباس است



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




تنهایی یعنی خودت بنویسی و خودت خوشت بیاد

تنهایی یعنی من …



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




در نگاهم اگر نیستی

در خیالم سرشاری!

و این قانون دوست داشتن است!



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




دخترا وقتی ازدواج میکنن

یه دغدغه به دغدغه هاشون اضافه میشه

اونم اینه که حالا شوهرم چی بپوشه



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




تحویل نمیگیرم

سالی را که بدون تو تحویل شود



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




همیشه رفتن و نبودن را دوست نداشتم

آمدن قشنگ است بودن زیباست …

مثل آمدن و بودن تو … همیشه باش …



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




سال تحویل شد

و من تمام دلتنگی هایم را به جای تو در ـغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




ته دلم

تاریکخانه ای دارم

که عکس هایت را در آن ظاهر میکنم

چند روزیست عکس هایت میسوزند

قرار نبود دلم را روشن کنی



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




سال در پایان است

نکند مهر تو با تقویم است

من ز تقویم دلت باخبرم

همه ماهش مهر است

همه روزش احساس

زنده باشی ای دوست، شادیت افزون باد

نوروز مبارک



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




قول هایِ زنانه شرف دارد

به قول هایِ مردانه ای که نتیجه اش یک دُنیا نامردی  ست



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




جواب بعضی حرف ها فقط …

یه نفس عمیقه …

بزار تو دلت بمونه …



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms




یه سری از آدما مغزشون فقط مسئولیت کنترل اندامشونو به عهده داره

و فکر کردن براش تعریف نشده

آل پاچینو



اس ام اس جدید سری 67
sms jadid in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد