اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و جملات تیکه دار و کوبنده sms tikedar in bisms




اس ام اس و جملات تیکه دار و کوبنده
sms tikedar in bisms




عاقبت به این نتیجه میرسیم که

حضورِ بعضی‌ انسانها در زندگی ما آنقدر پوچ و بی‌ معنا بوده که

جای خالی‌ آنها را فقط همین نبودنشان پر میکند !
  


اس ام اس تیکه دار عاشقانه
sms tikedar in bisms




بیشتر از آنچه سزاوارش باشم بهم صدمه زدی

فقط به این خاطر که بیشتر از آنچه سزاوارش باشی عاشقت بودم !



اس ام اس تیکه دار دوست داشتن و لیاقت
sms tikedar in bisms




دوست داشتن دل های بزرگ لیاقت میخواهد

چیزی که تو نداشتی بی لیاقت من !



اس ام اس تیکه دار و سنگین
sms tikedar in bisms




هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !



اس ام اس تیکه دار و خیانتی
sms tikedar in bisms




یکی بهتر از من پیدا کرد

در حالی که به صد تا بهتر از اون  گفتم : یکی دارم !



اس ام اس تیکه دار بازی با عشق
sms tikedar in bisms




فکر کردم عاشقم شدی

بعد ها فهمیدم تاب تاب دلم را شنیدی ، ذوق کردی ، فکر بازی به سرت زد



اس ام اس تیکه دار کنایه ای
sms tikedar in bisms




تا آخر عمر درگیرم خواهی بود

انکار نکن مقایسه تو را از پای در می آورد !



اس ام اس تیکه دار اشتباه عاشقانه
sms tikedar in bisms




ﺗﻌﺠﺐ ﻧﮑﻦ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﻫﻨﻮﺯ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺖ ﻧﮑﺮﺩﻡ

ﺁﺩﻣﻬﺎ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺸﻮﻧﻮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ، ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …



اس ام اس تیکه دار دوست داشتن و دروغ
sms tikedar in bisms




تو دروغگو نیستی ، من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه اما خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه !



اس ام اس تیکه دار و آتشین
sms tikedar in bisms




وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2 حالت بیشتر نداره :

یا میخوان جات باشن نمیتونن ، یا میخوان بات باشن نمیتونن !



اس ام اس تیکه دار رفاقتی
sms tikedar in bisms




رفیق ، پیراهنم را بزن بالا

کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !

اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟

“تو مواظب باش”



اس ام اس تیکه دار عشق
sms tikedar in bisms




بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمی ذارم

راست گفت ، چون من عشقش نبودم



اس ام اس تیکه دار زخمی
sms tikedar in bisms




یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا ما نمیشه

بلکه از من بودنم میفته !



اس ام اس تیکه دار دل
sms tikedar in bisms




دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !



اس ام اس تیکه دار افسوس و فغان
sms tikedar in bisms




سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …



اس ام اس تیکه دار حرف
sms tikedar in bisms




میگفت پات وایمیستم ؛ حرفم حرفه ، ولی رفت

راست می گفت حرفش فقط حرف بود …



اس ام اس تیکه دار دل شکستن
sms tikedar in bisms




کاش به جای دلم

دستم را میشکستی که نمک نداشت !



اس ام اس تیکه دار لیاقت داشتن
sms tikedar in bisms




لیاقت خیلی مهمه

ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم

و اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن !



اس ام اس تیکه دار ناسزا گفتن به خود
sms tikedar in bisms




بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که

براش کردی میوفتی به خودت بیشتر فحش میدی تا اون !



اس ام اس تیکه دار انسان واقعی
sms tikedar in bisms




کاش میشد آدمارو مثل اسکناس جلو نور گرفت

و واقعی هاشو تشخیص داد !



اس ام اس تیکه دار سرگرمی
sms tikedar in bisms




سرت گرم است ، مزاحمت نمى شوم

اما بدان حرارت سرگرمى هایت مرا مى سوزاند !



اس ام اس تیکه دار نیش و کنایه
sms tikedar in bisms




اونی که واسه تو ادعا میکنه

واسه با ما بودن دعا میکنه ، بـــــله !



اس ام اس تیکه دار جالب
sms tikedar in bisms




یادت باشه موندنی با لگدم می مونه

و رفتنی با التماسم نمی مونه !



اس ام اس تیکه دار زباله
sms tikedar in bisms




بعضی ها رو باید مثل آشغال دور انداخت

ولی انقدر معرفت داریم که اونارو می بوسیم و کنار میذاریم !



اس ام اس تیکه دار غرور
sms tikedar in bisms




ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ

ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !



اس ام اس تیکه دار اعتماد
sms tikedar in bisms




نه عزیز من

آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند

اعتماد به نفسم را بالا می برند !



اس ام اس تیکه دار سرد بودن
sms tikedar in bisms




برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوسِت دارن …



اس ام اس تیکه دار پیام بازرگانی
sms tikedar in bisms




ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺍﮔﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ

ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺎﺯﺭگاﻧﯽ ﻭﺳﻄﺸﻢ ﻧﻤﯿﺸﯽ !



اس ام اس تیکه دار لعنت
sms tikedar in bisms




راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت

صداقت ؛ مهربانی ؛ زیاد به “تو” توجه داشتن و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها هرچه خائن تر باشی ، دوست داشتنی تری !



اس ام اس تیکه دار انسانیت
sms tikedar in bisms




ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻓﻘﻂ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺸﻮنو ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ !



اس ام اس تیکه دار و توپ
sms tikedar in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد