اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید سری 70 sms jadid in bisms




اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




دلم به خدانگهدار آخرش خوش است

اگر قرار بود برنگردد لزومى نداشت خدا مرا نگه دارد…
  


اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




خیانت را جای خالی به ما آموخت

آن زمان که  گفتند جاى خالى را پر کنید…



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




آرزو نمی کنم که بیایى

آرزو میکنم وقتى آمدى چشمانم شرمسار نگاهت نشود



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




کدام عاشق تر بودیم؟

من که به خاطر عشق دنیایم جهنم شد

یا آدم که بهشتش دنیا شد



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




مراقب باشیم تنهایى هرزه مان نکند



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




وقتی بهار میاد همه چیزوتازه میکنه ، سال ، ماه ، هوا ، طبیعت و…

ولی فقط یه چیز کهنه میشه و به همه ی اون تازگیا مى ارزه ، اونم رفاقته



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است!

که در خیال خودم بی خیال من نشدی…!



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




رفیق!

اگه یه روز تابوتم رفت رو شونت به دل نگیریا!

حلال کن… فقط همین یه بار ازت بالاترم… بقیه عمرمو خاک زیر پاتم…!



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




خواستم یه اس بزارم حال استقلالی ها رو بگیرم

ولی گفتم نه اینا از آسیا دل شکسته هستن من دیگه داغشون رو تازه نکنم

خخخخخ



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




سلامتی اون پسری که وقتی داشت داخل پاساژ گشت میزد

چشش به ۲تا دختر افتاد و سرش انداخت پایین

چون دوتا پولدارتر داشتن از طبقه پایین رد میشدن !

یعنی فکر کردی همچین پسری هم هست !



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




گاهی وقتا…. دلت میخواد…

با تموم وجودت داد بزنی…..

بیا بیرون دستشووویییم ریخت

ههههه همیشه که نباید عشقولانه باشه



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




یک رنگ که باشی زود چشمشان را میزنی

خسته می شوند از رنگ تکراریت، این روزها دوره ی رنگین کمان هاست



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




گاهی آنکه سراغی از تونمیگیرد دلتنگ توست

واز شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود

همیشه آنکه تو اورا نمیبینی نامهربان نیست

فقط میان مشغله ها گم شده است…!



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




به استقلالیه میگن ششصد و شصت و شش چند تا شیش داره ؟

جان ب جان آفرین تسلیم میکنه!

برای شادی روحش ۶ تا صلوات…



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




این روزها که میگذرد شاد

از این شادم که این روزها میگذرد

این روزها میگذرد



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms




گنجشک ها

نت هایشان را نیاموخته می خوانند

و من دوست داشتنت را



اس ام اس جدید سری 70
sms jadid in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد