اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار sms tike dar




اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم
گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !
  


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




یه سری هم هستن ، نه تنها آدم با اونا “ما” نمیشه ،
بلکه از “من” بودنم میفته



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




بهم گفت هیچوقت عشقمو تنها نمیذارم
راست گفت ، چون من عشقش نبودم …

 

اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




رفیق ، پیراهنم را بزن بالا
کمرم را دیدی ؟ نترس چیزی نیست !
اینها فقط جای خنجرند ، من نفهمیدم در رفاقت چه شد ؟؟!!
“تو مواظب باش”



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه 2حالت بیشتر نداره :
یا میخوان جات باشن نمیتونن
یا میخوان بات باشن نمیتونن !



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !
سرد که باشی دوسِت دارن …



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




نه عزیز من ، آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند
 اعتماد به نفسم را بالا می برند !



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !


اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




بعضی ها رو باید مثل آشغال دور انداخت ولی انقدر معرفت داریم که اونارو می بوسیم و کنار میذاریم !



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar




یادت باشه موندنی با لگدم می مونه و رفتنی با التماسم نمی مونه !



اس ام اس تیکه دار
sms tike dar
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد