اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید سری 72 sms jadid in bisms




اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




این روزها خبری نیست جز سیر صعودی

دلتنگی های من برای تو
  


اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




روزهایم را خیابان های شهر میگیرند

شب هایم را فکرهای تو…



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




هفت سینم سین سیمایت را کم دارد !



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




از رادیو دست میکشم

موجی زیباتر از موهای تو نخواهم یافت!



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




داغ من بیشتر از آن است که فراموش شود

هر پاییز..هر زمستان

من بی تو بودنم را

بهانه میگیرم !

بهارها می بارم

تابستان ها می سوزم !

تقویم من بدون تو

بیهودگی محض است !



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




اورژانس..

آمبولانسی آژیر کشان..

واژه هایم را به مدفن کاغذ های باطله می برد..

همانهایی که در ستیز با توصیف تو مغلوب شدند و از پا در آمدند



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




من ” بودنت ” را تمرین کرده بودم

قرار نبود ” نبودنت ” را از من امتحان بگیری



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




عزیزدوست داشتنی

آرزو میکنم آخرین نفسهای باد زمستان

غمهای کوچک و بزرگ زندگیت را با خود ببرد

و بوى شادی بهار، کلبه ی آرزوهایت را خوش بو کند



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




اى کاش توى دنیا یکى بود که با دوتا نبود



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




سرت رابالا بگیر بانو

اینکه دلت را شکسته اند ضعف تو نیست

این ضعف آن هائیست که نامردیشان،سادگى تو را نشانه کرده بود



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




سکوت کن

بگذار بغض هایت سربسته بماند

گاهی سبک نشوی سنگین تری



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد

هیچ فاصله ای دور نیست

هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری نمبتواند آن دو را ازهم دور کند

محکم ترین برهان عشق اعتماد است



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




تنهایی هایتان را پیش فروش نکنید

فصلش که برسد به قیمت می خرند..!



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




در مسیر باد بمان

تا بوی مهربانیت تسخیر کند این شهر پر از بیهودگی را



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms




ایستادگی کن، ایستادگی کن؛

و ایستادگی کن…
و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها

جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را

فقط به نمایش می گذارد ندارد



اس ام اس جدید سری 72
sms jadid in bisms
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد