اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه عاشقونه

اس ام اس بوسه




اس ام اس بوسه عاشقونه



بیب بیب برو کنار

 این اس ام اس یه بار  بوسه داره

 برو کنار خیس نشی

  

اس ام اس بوسه عاشقونه



شبی پر کن از بوسه ها ساغرم

به نرمی بیا همچو جان در برم

تنم را بسوزان در آغوش خوش

که فردا نیابند خاکسترم



اس ام اس بوسه عاشقونه



ای بهار بوسه در بزم بلور

 چشم بد از چشم زیبای تو دور



اس ام اس بوسه عاشقونه




می شود مثل نسیم بال در بال پرستو

 بوسه بر قلب شقایق ها بزنیم

 هیچکس تنها نیست

ما خدا را داریم


اس ام اس بوسه عاشقونه



پروانه به شمع  بوسه زد و بال و پرش سوخت

 بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت


اس ام اس بوسه عاشقونه



آن بوسه که از روی تو در خواب گرفتم

گل بود که از شاخه ی مهتاب گرفتم

هرگز نتوانی ز من دور بمانی

چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم


اس ام اس بوسه عاشقونه



عشق اگر با عفت توأم شود گوهری است گرانبها

 و در عشق فاصله بین خطا و پاکی یک بوسه است


اس ام اس بوسه عاشقونه



چشم به راه توام

 قفل شبم باز کن

ماه شبم شو دمی نغمه ی نو ساز کن

بوسه ی باران تو باش ، من عطش بی حساب

فاصله بردار

 باز عاشقی آغاز کن


اس ام اس بوسه عاشقونه



یه حساب در بانک مهر و صفا باز کن

 تا من میلیون ها بوسه به حسابت واریز کنم

 یادت نره حساب جاری باز کنی


اس ام اس بوسه عاشقونه



من بی تو یم بوسه ی فراموش شده ام

 یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان

 یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام


اس ام اس بوسه عاشقونه


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد