اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و مطلب عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس و مطلب عاشقانه


تک گلی هستی تا عرش میخواهم تو را
 گرچه کم میبینمت ، بسیار میخواهم تو را

  

اس ام اس و مطلب عاشقانه


من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم
 نکند فرق به حالم چه برانی چه بخوانی

چه به اوجم برسانی چه به خاکم بکشانی
 نه من آنم که برنجم ، نه تو آنی که برانی


اس ام اس و مطلب عاشقانه


گفتی : نفرین میکنی ؟

گفتم : نه ، اما از خدا میخوام

هیچکس ، اندازه من دوستت نداشته باشد


اس ام اس و مطلب عاشقانه


آنکه دستور زبان عشق را

بی گزاره در نهاد ما نهاد

خوب می دانست تیغ تیز را

در کف مستی نمی بایست داد


اس ام اس و مطلب عاشقانه


دل من یه روز به دریا زد و رفت
 پشت پا به رسم دنیا زد و رفت

زنده ها خیلی براش کهنه بودن
 خودشو تو مرده ها جا زد و رفت


اس ام اس و مطلب عاشقانه


نفست باران است

دل من تشنه ی باریدن ابر

دل بی چتر مرا مهمان کن


اس ام اس و مطلب عاشقانه


از وقتی که تــو رفتی

 آینده هیچ وقت نیامد که هیچ

گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .


اس ام اس و مطلب عاشقانه


بسترم صدف خالی یک تنهایی است

و تو چون مروارید

گردن آویز کَسان دگری


اس ام اس و مطلب عاشقانه


فاصله خط عابر پیاده ندارد

 دست مرا بگیر و از آن رد کن

قرار دیدار ما هر نیمه شب ، خیالت که نمی گذارد بخوابم . . . !



اس ام اس و مطلب عاشقانه


تو را طلب نمیکنم…

نه اینکه بی نیازم … صبورم . . .


اس ام اس و مطلب عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد