اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جملات سنگین

اس ام اس جملات خاص




اس ام اس جملات سنگین


یــک لبخنـــدم را بسته بندی کرده ام …

برای روزی که اتفاقی تـــو را می بینم …

آنقدر تمـــــــــیز میخندم که به خوشبختــــی ام حســــادت کنـــی …

  

اس ام اس جملات سنگین


دیگر اصلا اشک نمی ریزم

 نمیدانم دارم بزرگ میشوم یا سنگ


اس ام اس جملات سنگین


تراشکار ماهری شدم

 بسکه تو نیامدی و من برای دلم بهانه تراشیدم !


اس ام اس جملات سنگین


خسته ام ! نه اینکه کوه کنده باشم

 نه ، دل کنده ام


اس ام اس جملات سنگین


من بی تو یک بوسه ی فراموش شده ام

یک شعر پر از غلط ، یک پرنده ی بی آسمان

یک نسیم سرگردان ، یک رویای ناتمام


اس ام اس جملات سنگین


دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که

 من از آوارگی بی تو بدون میترسم …


اس ام اس جملات سنگین


با استناد به قانون جرایم رابطه ای

شما طبق مصادیق مجرمانه به علت دلبری و ایجاد دلتنگی

محکوم به حبس ابد در قلب اینجانب میباشید

دوران محکومیت شما از هم اکنون آغاز میگردد


اس ام اس جملات سنگین


آن کسی را که دوست داشتم آدم با گذشتی بود

 از من هم گذشت


اس ام اس جملات سنگین


اگر روزی رسیدی که من نبودم تمام وصیتم به تو این است

” خوب بمان ” از آن خوب هایی که من عاشقش بودم … !!


اس ام اس جملات سنگین

خوش به حالت آدم

 خودت بودی و حوایت ، کسی نبود که حوایت را هوایی کند


اس ام اس جملات سنگین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد