اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه بوسه sms asheghane bose

اس ام اس بوسه



اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



سلام
یه چیز میگم بگو باشه
یه ماچ میدی دلم وا شه؟!

  

اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



نیست در این گفته من وسوسه ای
 گر تو به من قرض دهی بوسه ای
بوسه ای دیگر سر آن مینهم
 لحظه دیگر به تو پس میدهم !


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



من مست غم عشقم با خنده خمارم کن
صیاد اگه هستی با بوسه شکارم کن


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



اتل متل یه فانوس
فرستادم برات بوس
گرفتی بگو آره
نشد بگو دوباره!


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



عشق تو وسط قلبمه
درست همینجا ، همین تو
یه بوسه بده واسه مریض میخوام
 آخه بوسه هات داره حکم دارو !


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات
بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من . . .


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



اگر نیمه شبی در آغوش من افتی
 آنقدر بوسه بر لبهایت زنم که از نفس افتی !


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



میخوام بیام کنار تو
 تا یه کمی لوست کنم
اگه کسی اونجا نبود
 یواشکی بوست کنم !


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose



رفتم به نزد طبیب ز شدت طب
6 بوسه نوشت ز گوشه لب


اس ام اس عاشقانه بوسه
sms asheghane bose

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد