اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس باحال و عاشقانه sms asheghaneh ziba

اس ام اس احساسی



اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد
به گمانم از جنس بینهایتی…

  

اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



در خاطری که ” تویی ” دیگران فراموشند
بگذار در گوشت بگویم
”میخواهمت”
این خلاصه ی ، تمام حرفای عاشقانه دنیاست . . .


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



اندازه دوست داشتن مهم نیست ٬ کیفیتش مهمه
همیشه یک دونه دوست داشته باشیم ولی مـردونه


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



سخت میترسیدم از اینکه
من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



میخام با قشنگی معرفتت دنیایی بسازم
 که تموم عالم بشن تماشاگر دنیای تو


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما …
شیرین ترین حرف : … اما دوستت دارم


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



آغوشت ٬ علم را زیـر سوال می برد !
آنقدر آرامم میکند
که هیچ مُسکنی جایش را نمی گیرد . . .


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



هیچ چیز دلنشین تر از این نیست که مدام نامت را صدا بزنم
با یک علامت سوال “؟”
و تو با حوصله جواب بدهی جـــــــــــون ِدلــــم !؟


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



این بار میخواهم صدای بوسه هایت را ضبط کنم
دور که میشوی دلم برای مَلچ مُلوچ هایت تنگ میشود


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba



من آن عاشق ترین پروانه هستم
 که عهدی بر سر جان با تو بستم
تو آن شمع خرامان سوز هستی
که چون آتش به جان من نشستی
ندارم هیچ باک از آتش عشق
که این آتش ز مرهم خوشتر آید


اس ام اس باحال و عاشقانه
sms asheghaneh ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد