اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی




اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




وقتی نمیتونی فریاد بزنی` ناله نکن! خاموش باش`
قرن ها نالیدن به کجا انجامید؟؟
تو محکومی به زندگی کردن!!
تا شاهد > باشی...
  


اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




کاش نردبانی بود به سمت آسمان
 تا هر وقت دلم تنگه برات بیام پیشت


اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




به سلامتی آدمایی که وقتی میفهمن چقدر دوسشون داری
بازم آدم میمونن. . .

 

اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




به سلامتی اونی که تو خیالمونه ولی بی خیالمونه. . . .



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم
باز باید مواظب اشک هایم باشم
باز همان تظاهر همیشگی ” خوبم … ”



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




خدایا...
هیچ بنده ای روانقدرتنهانکن
که به هربی لیاقتی بگه:عشقم..



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




دوستت دارم هایش را باور میکنم....
مثل امضای آخـــــــــر نامه اش! که میگوید:
خون است...اما طعم اب انار میدهد!



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




تنهایی زیباست..........
چون خالی از انسان های بی ارزش است!



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93





من زانو هایم را در اغوش کشیده بودم
 آنگاه که تو برای در آغوش کشیدن دیگری به زانو درآمدی !!



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93




گاهی دلگرمی یک دوست انقدر معجزه میکند که انگارخدا در زمین کنار توست



اس ام اس جدید سری 68
SMS JADID 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد