اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید عاشقانه 92 sms jadid asheghane 92

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



همره باد سر پاییزی سرنوشت من و و تو گشته جدا
رهسپاری عشق من اکنون میسپارم تو را به دست خدا

  

اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم
 خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم
خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم
 در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



تو این رویای سر در گم خدا حافظ گل گندم
 تو هم بازیچه ای بودی تو دست سرد این مردم
خدا حافظ گل پونه که بارونی نمیتونه
 طلسم رو بر داره از این پاییز دیوونه


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



این هوا ، هوای دلگیریست ، فصل قلبم پاییزیست!
آسمان قلبم ابری است ، دلم گرفته ، این چه دردیست!


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



هوا دو نفره است و نیستی
من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا …


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



دوست دارم بدانم دوست داشتن را
 چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام
 قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92



اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا


اس ام اس جدید عاشقانه 92
sms jadid asheghane 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد