اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه باحال SMS ASHEGHANE BAHAL

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند
مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
من به آن محتاجم !

  

اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



دل آرام را بی تاب میکنی ، دل بی تاب را آرام
آخرش نگفتی:تو ، دردی یا درمان ؟


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺐ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺕ ، ﻭﺍﮊﻩ ﻫﺎ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻡ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻨﺪ ، ﮐﺎﺵ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﯼ ﺗﺎ ﺳﮑﻮﺗﯽ ﻣﺮﮔﺒﺎﺭ
ﺑﺮ ﻟﺤﻈﺎﺗﻢ ﺳﺎﯾﻪ ﻧﻤﯽ ﺍﻓﮑﻨﺪ ، ﮐﺎﺵ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﯼ
ﺗﺎ ﺩﺭ ﺩﺭﯾﺎﯼ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ ﻏﺮﻕ ﻣﯿﺸﺪﻡ
ﺗﻮ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﺍﻧﻪ ﺍﻡ ﻫﺴﺘﯽ


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



هرکس جای من بود می برید !
اما من هنوز می دوزم …
تو را به خودم ، خودم را به امید !


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



غرورت را زیر پا بگذار …
 تا من برایت دنیا را زیر پا بگذارم …


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



خنده هایت تعادل هر دلی را بر هم می زند
 اما تو بخند … همین مرا کافی است !


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



بعضی‌ها دور عشق را خط می کشند
و بعضی روی آن را
بعضی‌ها به پای هم پیر می‌شوند
و بعضی ها به دست هم …
و بعضی‌ها با هم جورند ولی جفت نیستند !!!


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



همیشه اولین کسی که در لحظه ی باز کردن چشم
بعد از خوابی طولانی به ذهنتون خطور می کنه :
یا دلیل خوشبختی شماست یا درد و رنج شما …


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



شاید دست ها قوی تر باشند …
ولی همیشه لب ها حرف اول را میزنند برای ابراز احساسات …


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL



حس اسارت ؛ در اسارت دستهای توست …
دلم حبس ابد میخواهد !


اس ام اس عاشقانه باحال
SMS ASHEGHANE BAHAL

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد