اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید روز SMS JADID ROOZ

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


خوش به حال فرهاد
که تلخ ترین خاطره زندگی اش هم شیرین بود

  

اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند
 ولی “دلم” را هرگز


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


چه زیبا حرف میزنی ؟
تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن
از زاویه تو … آها دیدم
از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


اینجا جاییست که پشت هر دوستت دارم
هم نوشته است ساخت چین !


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان
این روزها دلها تشنه ترند تا زمین
خدایا کمی عشق ببار


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما من جلوی دهانش را می گیرم


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


گور پدر آزادی! من با اسارت سرخوشم
تا وقتی که در حصار تن تو
یک اسیر بی دفاعم.


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


تو همان شقایق معروف شعر سهرابی
تا تو هستی زندگی باید کرد


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


طب مدرن، طب سنتی، طب سوزنی، همه را امتحان کرده ام
درد بی درمان است درد دوریت


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ


ترک دین و دل نمودم
 ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت
 ترک آن هم می کنم


اس ام اس جدید روز
SMS JADID ROOZ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد