اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند
مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟
من به آن محتاجم !

  

اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


غرورت را زیر پا بگذار …
 تا من برایت دنیا را زیر پا بگذارم …


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


خنده هایت تعادل هر دلی را بر هم می زند
 اما تو بخند …
 همین مرا کافی است !


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


شاید دست ها قوی تر باشند
ولی همیشه لب ها حرف اول را میزنند برای ابراز احساسات …


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


گذشتم از گذشته ام از تمام خاطرات تلخ و شیرینش
از همه چیز گذشتم اما از تو نخواهم گذشت
تویی که در گذشته ام گم شدی … تویی که حال مرا ساختی و تویی که آینده ام را می سازی …
از تو نخواهم گذشت !.!.!


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


حس اسارت ؛ در اسارت دستهای توست …
دلم حبس ابد میخواهد !
دلم یه چیزی میخواد یه چیز شیرین
یه چیز شبیه با هم بودن !


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


چه لذتی بالاتر از اینکه اسمت قسـم راست یک نفر باشد


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


برای همه خوب باش
اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادت
اونکه نفهمید یه روز میفهمه که دیره و فقط دلش برای خوبیات تنگ میشه


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


یک عمر با نگاهم گفتم
دوستت دارم اما گوش نمیکردند چشمانت


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE


دختر ۵ ساله‌ای از برادرش پرسید : معنی عشق چیست ؟
برادرش جواب داد : عشق یعنی تو هر روز شکلات من رو از کوله پشتی مدرسه ام
بر میداری و من هر روز باز هم شکلاتم رو همان جا میگذارم


اس ام اس جدید قشنگ عاشقانه
SMS JADID GHASHANG ASHEGHANE
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد