اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس منت کشی SMS MENATKESHI

اس ام اس قهر و آشتی



اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



منو ببخش تنهام نزار ، برای آخرین بار
تنهام نزار ، بی من نرو ، نگو خدانگهدار

  

اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



اینقدر نگو : اگه ببخشم کوچک می شوم ،
اگه با گذشت کردن کسی کوچک می شد ، خدا اینقدر بزرگ نبود


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



برام بمون ، بهونه باش برای دل سپرد
نزار که آرزوم بشه یه روزی بی تو مردن


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



منو ببخش که درخشیدی و من چشمامو بستم
منو بخشیدی و من چشمامو بستم
تو به پای من نشستی و جدا از تو نشستم
که نیاوردی به روم هر جا دلت رو می شکستم
منو ببخش ، منو ببخش


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



منو ببخش عزیزم که از تو می گریزم
می سوزم و خاموشم تو خودم اشک می ریزم
منو ببخش اگه خیلی بهت بدی کردم


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



اون منم که عاشقونه شعر چشماتو می گفتم
هنوزم خیس می شه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره
هنوزم می گم خدایا کاشکی برگرده دوباره


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



من رو ببخش نه به خاطر اینکه من لایق بخشش هستم
بلکه تو لایق آرامش هستی من ارامش تو رو حتی به آرامش خودم نیز ترجیح میدم


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



منو ببخش که نادیده گرفتم التماس اون نگاه نگرون رو
منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



اگه راهم این روزا از تو یکم دوره ببخش
توی زندگی آدم یه وقتا مجبوره ببخش


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI



امروز روز خاصی نیست اما می تونه روز خوبی برای آشتی باشه


اس ام اس منت کشی
SMS MENATKESHI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد