اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اسمس تنهایی sms tanhayi

اس ام اس تنهایی



اسمس تنهایی
sms tanhayi



تنهایی یعنی ؛
فکر کردن به اون که الان کجاست ؟

  

اسمس تنهایی
sms tanhayi



وقتی همه را شبیه او می بینی ؛ عاشق هستی !
وقتی او را شبیه همه می بینی ؛ تنها هستی !


اسمس تنهایی
sms tanhayi



می خواهم از درد بگریزم ولی درد ، بدون من تنها می ماند ؛
که این خود درد دیگری است …


اسمس تنهایی
sms tanhayi



چنان دستانم از گره های دستانت تهی گشته
که من این یخ زده ها را ” ها ” میکنم از تنهایی هر شب


اسمس تنهایی
sms tanhayi



و تو هیچگاه نخواهی فهمید که
 من با یاد همان دقایقی که کنار هم بودیم ،
سال هایی را که بی تو گذشت زنده مانده ام !


اسمس تنهایی
sms tanhayi



اگر موبایلت خوب شارز نگه میداره به جای اینکه به حال اون کارخونه ی سازندش
دعا کنی ؛ یه فکری به حال تنهایی خودت بکن ! بدبخت …


اسمس تنهایی
sms tanhayi



کنج تنهایی من قشنگ تر از بودن با کسی است
که هر بار دلش به هوای دیگری می رود !


اسمس تنهایی
sms tanhayi



تنهایی یعنی ؛ بین آدمایی باشی که میگن دوستت دارن
ولی کنار دلتنگیات نیستن !


اسمس تنهایی
sms tanhayi



تنهایی آدم را عوض می کند …
از تو چیزی می سازد که هیچ وقت نبوده ای !


اسمس تنهایی
sms tanhayi



اینجا فقط واژه می فروشم و سکوت می خرم
چه تجارت دردناکی است تنهایی !


اسمس تنهایی
sms tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد