اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تنها و غمگین sms tanha va ghamgin

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin
در شب بی کسی ام
 یاد تو مهتاب من است

  

اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


آشنایان کهن را خبری از دل تنهایم نیست
غم دل با که بگویم که کسی یادم نیست


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


تو آسمانی و من ریشه در زمین دارم
همیشه فاصله ای هست، داد از این دارم
قبول کن که گذشته ست کار من از اشک
که سال هاست به تنهایی ام یقین دارم


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


در کنار تب تنهایی خویش
یاد تو مرهم بالین من است


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


جان غمگین، تن سوزان، دل شیدا دارم
آنچه شایسته عشق است مهیا دارم
سوزدل، خون جگر، آتش غم، درد فراق
چه بلاها که ز عشقت من تنها دارم


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


به پندار تو:جهانم زیباست
جامه ام دیباست دیده ام بیناست
زبانم گویاست قفسم هم طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست؟


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


در زندگی به کسانی دل می بندیم که ما را نمی خواهند
و از وجود کسانی که ما را می خواهند بی خبریم
شاید این باشد دلیل تنهایی مان


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی
ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


شب من پنجره ای بی فردا
روز من قصه ی تنهایی ما
مانده بر خاک و اسیر ساحل
ماهی ام، ماهی دور از دریا


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin


به همان قدر که چشم تو پر از زیبایی است
بی تو دنیای من ای دوست پر از تنهایی است


اس ام اس تنها و غمگین
sms tanha va ghamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد