اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی sms deltangi va tanhayi . aks deltangi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


قطره های اشک بی قراری نوازشگر گونه هایم است
چه کنم که اشک قشنگ ترین بهانه است برای گفتن از بی تو بودن
 برای بیان دلتنگی و برای بیان غربت

  

اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم
بگو بامن دوباره راز مستی را
که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو …
اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


اگه گفتی امروز چه روزیه ؟ بگو دیگه !
زیاد فکر نکن !
 امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش:
 اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن!
 یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک حقیقت: دلم برات تنگ شده


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


دلم از دوریت پاره شد
حالا دوختمش تنگ شد


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi

چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم!
 چون هر روز دلم داره برات تنگ تر میشه


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi


میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟
آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه.


اس ام اس دلتنگی و تنهایی . عکس دلتنگی
sms deltangi va tanhayi . aks deltangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد