اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگ شدن sms deltang shodan

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



سه شاخه گل برات می فرستم
یکی از طرف خدا که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلم که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده

  

اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



از چه روست که دلتنگی
دلخوشی ها کم نیست
با چشمانی بازتر ببین


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



می بوسیمت سه تایی
من و غم و تنهایی
امان از این جدایی
دلتنگتم خدایی


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



منو ببخش که بی خبر
تو خلوتت پا میزارم
مقصرش دلتنگیه
من که گناهی ندارم


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



بهار و این همه دلتنگی ؟ نه
شاید فرشته ای فصلها را به اشتباه ورق زده باشد
 

اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



پیش چشمت خطاست شعر قشنگ
چشمت از شعر من قشنگ تر است
من چه گویم که در پسند آید
دلم از این غروب هم تنگ تر است


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



سه شاخه گل برات می فرستم
یکی از طرف خدا که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلم که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



از چه روست که دلتنگی
دلخوشی ها کم نیست
با چشمانی بازتر ببین


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



می بوسیمت سه تایی
من و غم و تنهایی
امان از این جدایی
دلتنگتم خدایی


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan



منو ببخش که بی خبر
تو خلوتت پا میزارم
مقصرش دلتنگیه
من که گناهی ندارم


اس ام اس دلتنگ شدن
sms deltang shodan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد