اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غم انگیز و عاشقانه sms ghamangiz va asheghane

اس ام اس غمگین



اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



من اگه کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم و غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

  

اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



اگه زخم نخورده بودم..تو رو باور نمیکردم
توی این حصار پر درد با غمت سر نمیکردم



اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



کلی شب زده بودم،پشت گریه صدات کردم
از پس آیینه اشک تا همیشه نگات کردم


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



درد عشق معنای مرگه مسلخه پاییز و برگه
قصه عشق وحقیقت قصه گل و تگرگه


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



آخه دردم درد تو بود،درد دور از من و ما بود
شکل تنهایی و غربت سرنوشت آدما بود


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



با چشات دنیا رو دیدم،حتی من فردا رو دیدم
توی قلب قطره بودن با تو من دریا رو دیدم…


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است .


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی
 تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



دوست همه باش و معشوق یکی
مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane



نوشتم حرف دل تا تو بخوانی
 که چون دورم ز تو ، دردم بدانی
به غیر از تو کسی را من ندارم
 تو را تا بی نهایت دوست دارم


اس ام اس غم انگیز و عاشقانه
sms ghamangiz va asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد