اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس درد و غم sms dardo gham

اس ام اس غمگین



اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



همه ى کسانى که الان بر عشق لعنت مى فرستند
روزگارى عاشق ترین انسان این شهر بوده اند
اشکال از عشق نیست از ماست

  

اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



یه وقتا اینقد آدم زندگی ایش غمناک میشه که
دوس داره یکی یوهو بگه : کاااااات .
عالی بود عالی ، خسته نباشین بچه ها ، واسه امروز بسه


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



درد دارد ! وقتی همه چیز را می دانی و فکر می کنند نمی دانی
و غصه می خوری که می دانی و می خندند که نمی دانی


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



من هم مثل خیلی از عاشق ها از تو یادگاری دارم !
ولی یادگاری من با بقیه فرق داره !
یادگاری من از تو یه سینه پر از درده . . . !


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



پرسیدم عشق چیست ؟ گفت : آتش است !
گفتم : مگه آن را دیده ای ؟! گفت نه ! در آن سوخته ام


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



گاهی لال می شود آدم
حرف دارد ؛ ولی کلمه ندارد


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



آنجا را نمیدانم ! اما اینجا
عجییییییییییب هوا دو نفره است !
هوای دلم را میگویم !


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



گاهی آنچنان مزخرف می شوم که برای دیگران قابل درک نیستم !
حتی عزیزترین کسم را از خودم می رانم !
اما در آن لحظه در دلم آرزو دارم او بگوید :” می دانم دست خودت نیست ، درکت می کنم ”


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham



.چترت را در کنار ایستگاهی در مه فراموش کن…
خیس و خسته بیا…
نمی خواهد شاعر باشی،باران باش…
همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست…


اس ام اس درد و غم
sms dardo gham

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد