اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

عاشقانه اس جدید asheghane sms jadid

اس ام اس رمانتیک



عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



خدایا! به من رفیقی بده که با من گریه کند
 دوستی که با من بخندد را خودم پیدا خواهم کرد

  

عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid


نگه داشتن عشق مثل نگه داشتن آب تو دسته
 فکر می کنی تو دستته اما وقتی دستتو باز می کنی می بینی
 هیچی ازش نمونده جز خیسی خاطرات


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid


در این شبهای سیاه ازغم …سپیدی عشق تو را می جویم
 اما دریغ از این پندار خام ..که در سیاهی سپیدی می جویم


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند…
بگذار پایان تو را غافلگیر کند درست مانند آغاز


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



من برنده ام …
 چون نجواهایم را به ترانه های ماندگار تبدیل می کنم.


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



دل آدم ها به اندازه ی حرفهاشون بزرگ نیست …
 اما اگه حرفاشون از دل باشه می تونه بزرگترین آدم ها رو بسازه


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



همیشه واسه گلی خاک گلدون باش که
 اگه به آسمون هم رسید یادش باشه ریشش کجاست


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد
 آزادی ماه است که او را پایبند می کند


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



اگر برگ درخت در پاییز نمی افتاد
 جایی برای روئیدن برگ های بهاری پیدا نمی شد.


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid



درازترین سفر با یک گام برداشتن آغاز می شود.


عاشقانه  اس جدید
asheghane sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد