اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس و مس عاشقانه SMS ASHEGHANEH

اس ام اس احساسی



اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 پلکهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد ،
صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون میریزند

  

اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 بوسه اختراع طبیعت است
برای هنگامی که کلام قادر به بیان احساسات نیست


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 هر شب برو کنار پنجره تا ستاره ها ببیننت و
 حسودیشون بشه که…… ماهشون مال منه


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 تقدیم به زیباترین شقایق دنیا،
دوستت دارم نه به آن خاطر که دوستم بداری
بلکه به آن خاطر که لایق دوست داشتنی


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 من یه نامه ی عاشقونه ام بازم کن:
محتاج کمی نوازشم نازم کن.


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 در تنور عاشقی سرد مکن ،
در مقام عشق نامردی مکن حرف مردی یزنی مردانه باش ،
در سرای عاشقی افسانه باش


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 هر کجا که هستی بلوتوث قلبت رو روشن کن
تا تمام وجودم رو برات سند کنم.


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 می دونی بازی روزگار چیه؟؟
این که تو چشم بذاری من قایم شم.
بعد تو یکی دیگه رو پیدا کنی!


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 من اون ماهی قرمز کوچول وهستم تو دل شیشه ای تو
مراقب باش دلت نشکنه که من میمیرم


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH



 اگه این روزا حس کردی توی قلبت
بجای صدای “تاپ تاپ “صدای اره و تیشه میاد نترس!
مریض نشدی “من دارم توی دلت واسه خودم یک کلبه می سازم”


اس و مس عاشقانه
SMS ASHEGHANEH

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد