اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس یاد sms yad

اس ام اس عاطفی



اس ام اس یاد
sms yad



سوزنبــان پیــری شـــده ام
که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد
نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش

  

اس ام اس یاد
sms yad



گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند
ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش


اس ام اس یاد
sms yad



بن بست دنیاست براى من آغوشت
اولین باریست که هراسى ندارم بگویم :
به بن بست رسیده ام .


اس ام اس یاد
sms yad



سلامتی کسی که اونقدربیادشیم
که اگه به یادخدابودیم نصف بهشت مال مابود . . .


اس ام اس یاد
sms yad



سکوت و تنهایی دنیایِ خودم را ،
مدیونِ حضورِ توام ،
آمدنت یا رفتنت ، کدام را باور کنم . . .


اس ام اس یاد
sms yad



عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است
عشق از آن رو هست که نیست
پیدا نیست و حس می شود


اس ام اس یاد
sms yad



اگرقانون عشق نبود
درحین جان دادن،پافشاری برای زنده ماندن نیزمعنانداشت.


اس ام اس یاد
sms yad



من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن
من همان عاشقِ ساده دل تنهام که بی تو هیچم


اس ام اس یاد
sms yad



وقتی که بودی نیازی به راهِ دور نبود ،
اما حالا دورترین جایِ دنیا دردِ دلم را دوا میکند ،
من میرسم تو بمان


اس ام اس یاد
sms yad



بیچاره من که هوایِ تو را داشتم ،
اما تو آن را حبس کردی ،
نفس کشیدن بی هوا ممکن نیست


اس ام اس یاد
sms yad

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد