اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه93 sms asheghae 93

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



من ازت چیز زیادی نمیخوام
 خیلی ساده با دلت کنار میام
مثل آسمونو اون ستاره هاش
 به تو وابسته شدم , یواش یواش

  

اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



بی شک کپی رایت را خدا رعایت کرد !
وقتی تو را بی همتا آفرید


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



آنقدر دوست داشتنى هستى که
 ایستاده هم به دل مى نشینى


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



شبی که نباشی هوا سرد است و دلگیر
پیش بینی هواشناسی به درک !
او هواشناس است ، من عاشق !


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



دنیــــا فهمـید خیلی حــقیر است وقتی گفتم :
یک تارمــوی “تـو ” را به او نمیدهم


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



خاصیت دنیاست در اوج داشتن و خوشبختی
دلهره ی ” از دست دادن ”
پر رنگ تر است . . .


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



می خــــــــواهـــــــــم بـــــه یاد مـــن باشــــــــی
اگـــــــــــر تــــو به یاد من باشی عین خــــیالم نیست که
 هـــــمه فراموشم کنند!!!


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



میان ماندن و نماندن تنها یک حرف ساده بود
از قول من به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93



تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی


اس ام اس عاشقانه93
sms asheghae 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد