اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس 93 sms jadid 93

اس ام اس احساسی



اس ام اس 93
sms jadid 93



به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که
 ماهی به دریا میزنه
دوست دارم

  

اس ام اس 93
sms jadid 93



لبخند ارزانترین راهی است که
می توان توسط آن نگاه را وسعت داد


اس ام اس 93
sms jadid 93



یادت رفت ؟
عاشق را نه شب تهدید می‌‌کند ، نه مرگ
فقط فاصله


اس ام اس 93
sms jadid 93



ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟
به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟


اس ام اس 93
sms jadid 93



گاهی فرار می کنم از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهــــــــــنگی که
خیلی دوستش دارم


اس ام اس 93
sms jadid 93



دل من نرمترازجنس حریر دلم از جنس بلور گرتو را قصد شکستن باشد
 سنگ بی انصافی است یک تلنگر کافی است


اس ام اس 93
sms jadid 93



چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟
مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟
منم بگم دیوونشم


اس ام اس 93
sms jadid 93



امشب ز غمت میان خون خواهم خفت و زبسترِ عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت


اس ام اس 93
sms jadid 93



گوش تلفن کر
“دوستت دارم ” را امشدر گوش خودت
خواهم گفت !


اس ام اس 93
sms jadid 93



عشق آن نیست که هر لحظه کنارش باشی
عشق آن است که پیوسته به یادش باشی


اس ام اس 93
sms jadid 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد