اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا SMS ZIBA

اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا که تا قصر خدا هم پلکان دارد …
در آنجا دستهایم را به سویش با تمنا باز کردم ، برایت بهترین را آرزو کردم …

  


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



امیدوارم با هر برگ زردی که از درخت جدا میشه ،
یکی از غمهات کم بشه و با هر قطره بارونی که میباره یه شادی به زندگی قشنگت اضافه بشه


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



کاش بودنها را قدر بدانیم
به خـــــدا قسم نبودنها همین نزدیکیهاست


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



دوستی را که چشم انتخاب کند ، ممکن است محبوب دل نشود
ولی آن را که دل انتخاب کند ، بی گمان نور چشم خواهد شد


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



برو به جهنم !!!
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !
اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



صدا بزن مرا
مهم نیست به چه نامی
فقط میم مالکیت را آخرش بگذار
می خواهم باور کنم ، مال تو هستم


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



بعضی وقتها اونقدر دلتنگه کسی میشی که اگه بفهمه
، خودش از نبودن خودش خجالت میکشه !


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA



جا گذاشتی رد خاطراتت را جا گذاشتی
مال ناراضی از گلوی ما پایین نمیرود
بیا برش دار . . .


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA


زخماتو پنهون کن
اینجا مردم زیادی بانمک شدن !


اس ام اس زیبا
SMS ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد