اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید یاد کردن SMS JADID YAD KARDAN

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم

  

اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



وقتی میگویم دوستت دارم بگو چشم
مطمئن باش چشمت بی بلا میماند


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادت
بدونــــی نمیشـــــه,امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی
نه خــــودشو , نه فکـــــرشو


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



لحظه ای در گذر از خاطره ها
ناخودآگاه دلم یاد تو کرد
خنده آمد به لبم شاد شدم گویی از قید غم آزاد شدم
هر کجا هستی دوست ، دست حق همراهت


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”
فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



آﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ “ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ” ﺑﺪﻫﺪ
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ“ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ’


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



من «خاطرت» را می خواستم؛
نه «خاطره ات» را…!


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN



عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادتــــــ ,
بدونــــی نمیشـــــه,امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی..
نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .


اس ام اس جدید یاد کردن
SMS JADID YAD KARDAN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد