اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دیس لاو SMS LOVE

اس ام اس احساسی



اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



دلم خیلی بیشتر از حجمش پُر است …
پر از جای خالی تو !

  

اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



“من”ی که کنارش “تو” نباشد ، بزرگترین پارادوکس دنیاست …


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



دنیا را بهتر شناختم پس از آنکه تو را شناختم …


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



کوچه هاى قدیمى را باریک میساختند تا آدمها
 به هم نزدیکتر شوند. “حتی در یک گذر”
اکنون چقدر آواره ایم در این همه اتوبان…


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



از یابنده تقاضا میشود مرا به حال خود رها کند…
من گم شده ام


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



ســرســری ردشـو وزنـدگـی کـن
دقــت … ” د ق ت ” مـى دهـد!


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



تو ای روحم ، عزیز دلنوازم
 ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی ، من شرمسارم
صفای قلب پاکت را بنازم


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



میدانی دوست من ؟ شیشه های شکسته
 تعویض می شوند … پل های شکسته ، تعمیر !
آدم های شکسته ، فراموش !!!


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



من فقط عاشق اینم ، حرف قلبتو بدونم
الکی بگم جدا شیم ، تو بزنی تو دهنم بگی زر نزن کصافط بیا بغلم !


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE



خوشــبختی هایم را با عجله در ســرنوشــتم نوشته بودند
بد خط بود
روزگــار نتوانست آنها را بخواند


اس ام اس دیس لاو
SMS LOVE

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد