اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 4 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




نیمه گمشده ام نیستی

که با نیمه ی دیگر به جستجویت بر خیزم

تو تمام گمشد منی
  


اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




سر سجاده دعا میکنم امروز غمت از دل برود

و خدا هر چه بخواهى ز کرم هدیه به قلب تو دهد…



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




آب رفته چشمانم…

از بس که شستم و همچنان نبودنت را میبینم!

پس چه میگفت این سهراب؟!



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




خــــــــدایـــا…

آن کـس را کـه صـادقـانـه یـادم میکنـد

هـر لحظـه عـاشقـانه یـادش کـن و عـزیـزش بـدار….



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




از آرزوى تو

تا یارى خداوند…

یک دعا راه است…

من آمینش را بلند میگویم…



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




دلتنگ که میشوى دیگر انتظار معنا ندارد

یک نگاه کمى نامهربان

یک واژه ى کمى دور از انتظار

یک لحظه سکوت

میشکند بغضت را…



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




چه مسخره ست سوال امتحانى که می گوید:
جاى خالى را پرکن!

من اگر بلد بودم جاى خالى تو را پر می کردم…



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




جاى من یک دل سیر چشم در آیینه انداز و بگو:

نازنینم خوبی؟ دل من تنگ نگاهت شده است

کاش می خندیدى که برمن تلخ نگردد دنیا…



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid




حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن

من حاضرم

حتى تمام این روزها که  تو غایبى



اس ام اس جدید بخش 4
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد